Acesta este cel mai nou trend! Se poartă tricourile scrise PI MOLDOVINEŞTI!

0

Brandul de haine UăiUăi a fost lansat în anul 2013 de Daniel Moisa, director artistic la o agenţie de publicitate din Bucureşti. Tânărul a pornit astfel o afacere de succes, vânzând tricouri inscripţionate cu mesaje scrise „în dulcele grai moldovinesc”.

Proiectul lui Daniel este o variantă locală a hainelor cu mesajele inscripţionate în limba engleză. Traduse însă în graiul moldovenesc, aceste expresii colocviale au un farmec aparte şi stârnesc zâmbetul celor care le citesc. Astfel, oricine doreşte poate cumpăra de acum tricouri pe care scrie în loc de „Hello!” „Ci faci uăi?” sau „Ti chişi pi tini di râs” în loc de LOL.

Există tricouri pentru băieţi şi tricouri pentru fete, acestea din urmă având, evident, alt gen de mesaje: „Ţâţî di mâţî” este varianta locală a mesajului „Awesome”, iar „Văleu, Doamni!” este traducerea clasicei exclamaţii OMG!

Ingeniosul proiect îi aparţine lui Daniel Moisa, care are 29 de ani şi este director artistic la o agenţie de publicitate din Bucureşti. Tânărul este din judeţul Bacău, iar ideea proiectului i-a venit în timpul unei vizite acasă, la bunica lui, în anul 2013.

Acum, după mai mult de doi ani de la lansare, afacerea lui Daniel Moisa merge foarte bine. El spune că tricoul său preferat este chiar primul care a fost creat, cel cu mesajul care i-a inspirat întregul proiect: „Văleu, Doamni! = OMG”.

Cele mai vândute haine au fost anul trecut cele cu următoarele mesaje: „Ţâţî di mâţî = Awesome”, „Ca vodî prin lobodî = Like a boss” şi „Hai s-o faşim = Let’s do it”, scrie agenţia HotNews.

Citeste mai mult: adev.ro/o1tree

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.