Un plan alimentar pentru tine

0
118

Nu exista diete minune care sa te faca sa slabesti intr-o saptamana cat altii in sapte, asta stii cu siguranta. Dar exista idei in acest sens. Idei care, impreuna cu planul alimentar personalizat te vor ajuta zi de zi sa nu acumulezi kilograme nedorite si să scapi de cateva treptat.

Este dovedit stiintific ca o perioada de fasting de 8-10 ore ajuta organismul in procesul de ardere al grasimii, iar cea mai buna perioada este pe durata somnului, dupa cum noteaza Revvolution.

In plus, stiai ca exista un plan alimentar? Planul alimentar este conceput pentru 7 meniuri diferite. Fiecare meniu conține 3 mese principale plus 2 gustari. Planul este construit pentru 7 zile (7 meniuri) de luni până duminică. Dupa cum subliniaza Revvolution, saptamanal se repeta planul pana la finalul lunii. In plus, se ofera o lista cu alimente cu care se pot inlocui cele din plan. Se poate respecta planul alimentar primit sau se poate configura un meniu zilnic dupa planul primit. In plus, poti construi propriul meniu pentru o zi. Alegi din cele 7 variante de mic dejun pe cea preferata si o notezi pe hartie. Procedezi astfel si cu gustarile, pranzul si cina. Acest meniu se poate respecta 2-3 zile (nu mai mult). Dupa 2-3 zile se poate construi alt meniu din cele 6 variante ramase.

Corpul are nevoie doar de alimente sanatoase

Primul pas care poate fi facut in directia buna este constientizarea faptului ca organismul nu are nevoie de zahar si junk-food pentru a putea funcționa. Nu numai ca pseudo-alimentele nu sunt o sursa sustenabila de nutrienti si nici de energie, dar „pofta” pe care o resimti si care te face sa le consumi iar și iar, nu este decat consecinta adictiei chimice fata de aceste produse.

Corpul nostru are nevoie doar de alimente sanatoase, bogate in nutrienti de calitate, care de cele mai multe ori sunt low-carb. Odata ce aceasta idee va deveni o mantra pentru tine, inainte sa dai shut down oricarui sfat de nutritie sanatoasa care iti rasuna in minte si sa te delectezi cu o gustare nesanatoasa, vei constata ca iti va fi mult mai usor sa o refuzi.Si sa constientizezi ca ai nevoie sa te hranesti, nu doar să mananci. Si ca poate, de cele mai multe ori, nici nu iti e foame cu adevarat! Ci ai doar o foame emotionala.

Pentru rezistenta si forta

Trebuie sa mai stii si despre efectul “after burn”, care este legat de miscare (organismul arde calorii post-antrenament până la 72 ore). Potrivit Revvolution,

e vorba despre un sistem  care dezvolta coordonarea intre sistemul nervos si cel muscular si imbunatateste calitatile motrice: rezistenta, forta, echilibrul, coordonarea, imbunatatind calitatea musculara, tonusul si postura.

Activitatea fizica practicata in mod regulat imbunatateste abilitatea de a sustine un efort fizic sau psihic, conform nevoilor noastre. La nivel fizic ne ajuta sa imbunatatim functionalitatea sistemului cardiovascular, ne dezvolta capacitatea respiratorie, ne mentine o sanatate buna a articulatiilor si ne optimizeaza calitatea somnului.

In zilele noastre nu ne permitem sa ne pierdem timp cu lucruri lipsite de importanta. Avem nevoie sa ne concentrăm pe dezvoltarea noastră personală.  Se presupune că noi avem trei vieti de care trebuie sa ne ocupam in acelasi timp.

Trei vieti carora le acordam importanta in functie de principiile si credintele noastre: viata de familie, viata profesionala si viata sociala. Pentru a ne satisfice toate nevoile din cele trei vieți avem nevoie de un psihic puternic. Si de un plan alimentar bine pus la punct.