Home / Beauty / Un nou succes pentru Farmec – Gama de deodorante Gerovital Plant a fost desemnată „Best New Non-Food Product”, în cadrul Progresiv Awards 2018

Un nou succes pentru Farmec – Gama de deodorante Gerovital Plant a fost desemnată „Best New Non-Food Product”, în cadrul Progresiv Awards 2018

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este câștigătorul competiției Progresiv Awards la categoria „Best New Non-Food Product”, extinzându-și astfel palmaresul de premii și distincții cu un nou trofeu. Distincția a fost acordată gamei de deodorante Gerovital Plant, lansată în luna iulie a anului trecut.

Suntem foarte mândri de titlul obținut, întrucât acesta atestă rolul Farmec în dezvoltarea industriei locale de cosmetică și în setarea tendințelor din domeniu. Dezvoltarea gamei de deodorante Gerovital Plant a durat circa 1 an și jumătate și ne bucurăm că implicarea echipelor noastre de cercetare și dezvoltare în crearea acestor produse naturale, de maximă eficiență este recunoscută și apreciată la nivel larg.

De asemenea, suntem recunoscători industriei de retail pentru premiul oferit. Colaborarea cu retailerii este una dintre direcțiile strategice ale Farmec, pe care o vom dezvolta cu profesionalism și dedicare în perioada următoare”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec. 

Clasamentul final a fost făcut public în cadrul Galei Progresiv Awards, care a reunit peste 450 de profesioniști din retail și FMCG (atât furnizori, cât și retaileri). Deodorantele Gerovital Plant au obținut cele mai multe voturi din partea specialiștilor din industrie, la categoria „Best New Non-Food Product”.

Avansul față de competitori a fost asigurat de ingredientele naturale și active utilizate în crearea gamei. Astfel, linia de deodorante Gerovital Plant are la bază formulări cu elemente 100% naturale, precum pudra de tapioca și nu conține Clorhidrat de Aluminiu sau alcool. Aceasta asigură o protecție eficientă și o senzație de prospeţime şi energie de durată.

Gama de deodorante Gerovital Plant întrunește patru sortimente – Fresh, Crazy, Fancy şi Pure, fiecare cu propria sa notă de parfum, și este disponibilă în ambalaje de 150 ml şi 40 ml.

Produsele sunt comercializate în supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în rețeaua de magazine de brand Farmec și Gerovital, precum și în magazinul online www.farmec.ro.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec a marcat 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/

About paginadelifestyle

Check Also

Pentru al doilea an consecutiv, Farmec pune culoare pe ritmurile festivalului Electric Castle

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă parteneriatul cu Electric Castle, acesta fiind ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.