Tot ce trebuie să știi despre laptele organic pentru sugari

Astăzi găsești lapte praf Topfer (pentru un tranzit bun, împotriva regurgitării sau alergiilor) și variat (lapte de capră, fără gluten, fără ulei de palmier). Primele preparate organice, au apărut în anii 90, cu mărci precum Hipp, Holle sau Premibio.

De ce este esențial să alegi un lapte praf organic pentru sugari?
Laptele organic îndeplinește regulile foarte stricte ale agriculturii ecologice. Animalele trebuie hrănite cu iarbă, fără hormoni sau OMG-uri, nu pot fi tratate cu antibiotice, iar utilizarea pesticidelor sau a îngrășămintelor pe pășuni este interzisă. Rezultat: calitatea și beneficiile laptelui sunt doar mai bune. Unele studii, de exemplu, au arătat că produsele organice conțin mai mulți acizi grași omega-3 necesari dezvoltării organismului.

Cu laptele praf Topfer bio pentru bebeluși, eviți și aluminiul, un metal toxic pentru corpul uman. Produsele sunt garantate fără adaos de aluminiu sau provenind din ambalaj (cutiile utilizate sunt din fier, acoperite cu un lac alimentar garantat fără ftalat sau BPA).
Alegerea laptelui praf organic înseamnă, de asemenea, evitarea scandalurilor din ultimii ani. Amintește-ți, în 2008, în China, peste 300.000 de copii s-au îmbolnăvit. Melamina a fost adăugată în lapte pentru a-i conferi mai multă consistență și a crește nivelul de proteine. Dar această substanță chimică nu a fost lipsită de consecințe pentru cei mici: unii au dezvoltat pietre la rinichi fatale. Cu laptele praf Topfer organic, nimic din toate astea.

Pentru a alege laptele praf potrivit, ai încredere în eticheta „AB”, care garantează un produs din agricultura ecologică.

Ce lapte să alegi?

Lapte de vacă

Laptele de vacă este cel mai consumat lapte. Bogat în vitamine B2 și B12, acoperă în special nevoile sugarilor și contribuie la creștere. Dar problema: unii bebeluși prezintă semne de alergie la proteinele din laptele de vacă (urticarie, stare de rău, creștere slabă în greutate, sânge în scaun etc.). Prin urmare, acestea trebuie înlocuite cu lapte de capră sau de oaie. Deși fiecare are propriile sale specificități, toate oferă o doză bună de fosfor, potasiu, oligoelemente (zinc, iod, seleniu etc.) și vitamine.

Lapte de capră sau de oaie

Sursele de calciu și magneziu, laptele de oaie și de capră au un gust mai pronunțat decât laptele de vacă. Laptele de oaie este, de asemenea, mai bogat în lipide, proteine, calciu, fosfor și vitamine A și D decât laptele de vacă.

Lapte fără gluten

Pentru a limita riscul dezvoltării unei alergii, unii producători oferă lapte fără gluten (o proteină din cereale). Pe lista de ingrediente: lapte de capră, făină de orez și maltodextrine din porumb. Aceste preparate sunt bogate în proteine, vitamine naturale și au un aport mai digerabil de carbohidrați.

Lapte fără ulei de palmier

Uleiul de palmier nu are o presă bună, deoarece cultivarea sa accelerează defrișările, iar consumul excesiv la maturitate crește riscul bolilor cardiovasculare. Dar un sugar are nevoi nutriționale diferite, iar acești acizi grași sunt esențiali. Cu toate acestea, lipidele din uleiul de palmier se apropie cel mai mult de lipidele din laptele matern. Deci, nu îți face griji dacă îl vezi pe etichetă.

Similar Articles

Comments

Advertismentspot_img

Instagram

Most Popular