Ținute strălucitoare, tricotaje pufoase și multă culoare în noua colecție de Crăciun TOPSHOP

0

Colecția de Crăciun TOPSHOP cuprinde frumoase imprimeuri florale cu accente în stil gotic, în care textura romantică și moale a materialelor se întâlnește cu siluete editoriale moderne, care sunt completate cu detalii din piele cu margine dură, precum și cu cizme chunky.

Texturi confortabile, satin strălucitor, tricotaje pufoase și blănuri statement în proporții supradimensionate pot fi găsite în culoarea piersicii sau roz, cu întrepătrunderi de cerneală albastră, pentru a crea un look potrivit atât de zi, cât și de seară.  

Colecția TOPMAN are în prim-plan catifeaua care se potrivește atât costumelor croite cu un singur rând de nasturi, precum și celor la două rânduri de nasturi, ce conferă o notă aparte de stil și eleganță.  Culoarea vișinie predomină o mare parte a colecției. Cămășile cu imprimeuri întunecate se potrivesc cu acest sezon al petrecerii, unde tricotajele pufoase și jachetele grele de aviator încălzesc zilele reci de iarnă.

O selecție de produse din colecțiile de Crăciun TOPMAN TOPMAN amintite se vor găsi în magazinele TOPSHOP TOPMAN din București Mall Vitan și Băneasa Shopping City.

DESPRE TOPSHOP

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.

Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.