Tehnica recomandată de medici prin care poţi adormi în mai puţin de un minut

0
Foto: opinion.al

Considerată de unii medici o epidemie, lipsa somnului reprezintă un real pericol în ceea ce priveşte sănătatea. Celulele umane se regenerează în timpul somnului, iar perturbarea acestui proces poate provoca depresia sau dezvoltarea altor boli cronice.

Un studiu realizat de Universitatea Surrey din Marea Britanie a constatat că doar o săptămână de somn inadecvat poate duce la schimbări la nivelul a 700 de gene din corpul uman. Deficitul de somn poate duce la probleme de sănatate cronice, cum ar fi hipertensiunea arterială, obezitatea, anxietatea, depresia, boli de inimă sau cancer, scrie powerofpositivity.com.

În timp ce eliberarea minţii de gânduri poate părea o sarcină dificilă, Dr. Andrew Weil recomandă o tehnică de respiraţie simplă care ajută la inducerea stării de relaxare. El indică tehnica de respiraţii 4-7-8, un remediu natural pentru nopţile în care somnul pare să te ocolească.

Paşii pentru efectuarea exerciţiului de respiraţie:

În primul rând, asiguraţi-vă că aveţi postura potrivită care să vă permită o respiraţie profundă.

Staţi drept, cu umerii relaxaţi.

Se pune varful limbii pe cerul gurii în spatele dinţilor din faţă.

Păstraţi-o acolo pe tot parcursul exerciţiului, chiar şi în timp ce expiraţi. Expirati puternic.

Citeste mai mult: adev.ro/on573j

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.