Câștigător al premiului Critics’ Choice Awards la gala BRITSs 2019, Sam a prezentat unele dintre cele mai importante piese din campanie, inclusiv iconic-ul costum Topman Skinny, costumul în trei piese și clasicul frac. Maniera originală a lui Sam aduce o abordare fresh stilului smart al acestui sezon și întruchipează esența și personalitatea clienților Topman.
Noua campanie extinde poziția Topman ca un lider principal de fashion, oferind direcții clare de look-uri pentru orice tip de context. Costumele nu mai sunt doar pentru ocazii formale, ele trebuie să aibă un loc în garderoba oricărui bărbat, indiferent de context.
“Suntem încântați că avem oportunitatea de a colabora cu Sam într-un moment atât de important al carierei sale. Personalitatea sa abordabilă și perspicace, împreună cu talentul său incredibil de compozitor și interpret, l-au făcut o alegere ideală pentru această campanie. Sam este o prezență deschisă și aduce o voce puternică și o atitudine fresh campaniei, care știm că va relaționa cu clienții noștri Topman” – a declarat Mitch Hughes, directorul de achiziții și de design a Topman.
Topman continuă să-și promoveze stilurile de bază pentru sezonul primăvară-vară 2019, printre care se numără Super Skinny, Skinny și Slim, cu accent pe noul Tailored fit. La capătul mai accesibil al acestui spectru, costumul Topman de 458 Lei (199 Lei pantalonii + 359 Lei sacoul) oferă o valoare imbatabilă comparativ cu prețul său, în timp ce oferta Premium de la Topman încorporează o complexitate luxoasă cu o atenție sporită la finisaje și detalii.
Toate piesele prezentate în campanie sunt disponibile pentru achiziționare în magazinul Topshop Topman din București Mall Vitan.
Cel mai anticipat album de debut al lui Sam Fender, Hypersonic Missiles, va fi lansat pe data de 9 august 2019.
DESPRE TOPMAN
Punând accente pe îmbrăcămintea pentru bărbați pe harta de stil, marca britanică Topman este un lider de bază în fashion. De la modele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare energică și printr-o dorință de a produce modă masculină cu adevărat inspirațională. Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling, alături de renumiți ambasadori de brand precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.
Împingând trendurile și schimbând felurile în care bărbații fac shopping, Topman oferă, de asemenea, gratuit serviciul de personal shopping, cumpărături personalizate în magazinele selectate la nivel global. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine din Marea Britanie și un total de 420 de magazine la nivel mondial, inclusiv francize care operează în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și oferă livrare către peste 100 de țări.