Locul de desfasurare al evenimentelor este esential pentru reusita lor. Degeaba ai organizare impecabila si meniuri de cinci stele daca locul unde va avea loc petrecerea de botez sau de nunta ori evenimentul privat nu este cel potrivit.
Evenimente mai mici sau mai mari, nu conteaza ce vrei sa organizezi, la saloanele Seva Events vei gasi in permanenta un spatiu generos si un decor deosebit care va asigura cadrul perfect pentru o petrecere de neuitat.
Specialistii in organizarea evenimentelor de diverse dimensiuni sunt pregatiti cu sfaturi si idei pentru decorurile si echipamentele care vor impresiona cu siguranta toti invitatii care iau parte la o petrecere.
Ce iti ofera Seva Events?
In prima faza iti ofera ce ai nevoie pentru evenimentul tau, un spatiu perfect adaptat si personalizat pentru a avea o petrecere care se va desfasura exact asa cum iti doresti. Sunt doua saloane, unul mare, unde incap multe persoane, decorat in stil curat, romantic, cu accente retro si unul mai mic care poarta aceleasi accente si este ceva mai intim.
Ambele se pot aranja dupa cum isi doresc cei care organizeaza petrecerile acolo, in salonul mare se pot pune de la candy bar la proiectoare, fantana de ciocolata, masa de protocol sau giveaway-uri, iar in salonul mic vei avea cake bar, cabina foto si fantana de ciocolata. Salonul mic are pe toata lungimea peretului ferestre mari perfecte pentru un joc de lumini impecabil.
Sonorizarea si tot ce tine de lumini si de aranjamente, decorare suplimentara va fi realizata cu profesionalism maxim de catre echipa saloanelor, nu trebuie sa iti faci griji ca nu vei avea la timp tot decorul din saloane, se va lucra pentru tine la foc automat.
Pe langa toate acestea vei avea si mancare foarte buna, bucatarii saloanelor vor pregati preparate pe gustul clientilor care vor organiza petreceri diverse la saloane. Trebuie doar sa ai un meniu in minte si sa le spui celor care il vor pregati ce doresti sa mananci si cu ce vei servi toti invitatii tai.
Ideile culinare se vor imbina intr-un mod armonios in farfurii elegante si interesante, toate felurile de mancare vor fi servite pe tot parcursul evenimentelor cu ajutorul unui personal calificat cu experienta.
In acest fel ai un eveniment reusit din toate punctele de vedere, e de ajuns sa discuti cu echipa de la saloane si sa puneti pe hartie un plan clar de actiune pentru petrecerea ce va urma. De acolo se va ocupa de toate intreaga echipa si veti primi actualizari pe masura ce se definitiveaza anumite etape ale planurilor gandite.
Detaliile vor fi in prim-planul organizarii, toate elementele de decor si aranjarea saloanelor vor fi realizate in asa fel incat sa fie respectate toate standardele de calitate si saloanele sa arate foarte bine de fiecare data.