Primark, retailerul international de moda, a anuntat ca intentioneaza sa deschida cel de-al patrulea magazin din Romania, in centrul comercial VIVO!, Cluj-Napoca. Magazinul va fi prima locatie Primark din regiunea de nord-vest a tarii si urmeaza sa fie inaugurat in 2025.
Noul magazin va ocupa un total de 3.700 de metri patrati de spatiu comercial impartit pe doua etaje si va oferi cele mai recente tendinte in materie de moda, precum si produse esentiale de zi cu zi in materie de imbracaminte, frumusete, stil de viata si articole pentru casa. De asemenea, magazinul va comercializa si produse sub marca sustenabila Primark Cares, in continua crestere. In prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat sa atinga pragul de 100% pana in 2030.
Recrutarea pentru noul magazin a inceput, iar oportunitatile de angajare pentru pozitiile manageriale pot fi gasite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completata pe parcursul verii, cand vor fi disponibile si alte posturi din zona de visual merchandiser si resurse umane. Cei care se alatura echipei Primark au oportunitatea de a construi o cariera solida in retail. Primark ofera ample programe de formare interne, precum si oportunitati de invatare si dezvoltare la toate nivelurile.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: “Este un moment emotionant pentru noi, deoarece anuntam cel de-al patrulea magazin din Romania, care se va deschide in Cluj-Napoca anul viitor. Suntem mandri de cresterea noastra continua in Romania, precum si in Europa Centrala si de Est, unde vom avea 17 magazine in sase piete, pana la sfarsitul anului 2025. Cluj-Napoca este un oras vibrant si sunt sigur ca experienta de cumparaturi pentru care Primark este cunoscut si apreciat va fi apreciata de locuitorii orasului si ai zonelor inconjuratoare.”
Fulga Dinu, Country Manager, CPI Romania, a declarat: “Suntem bucurosi ca un retailer important precum Primark a ales VIVO! Cluj-Napoca pentru a-si extinde prezenta locala. Este, in acelasi timp, o confirmare a eforturilor noastre constante de dezvoltare si diversificare a portofoliului nostru de branduri pentru a oferi clientilor o experienta de cumparaturi interesanta si complexa. Cluj-Napoca este unul dintre orasele cu cea mai mare crestere din Romania, cu o economie in continua dezvoltare, precum si un centru universitar de renume, prin urmare suntem siguri ca prezenta Primark va sustine pozitionarea VIVO! ca principala destinatie de shopping in oras si in regiune.”
Anuntul vine dupa intrarea cu succes a Primark pe piata din Romania in 2022, odata cu deschiderea primei sale locatii in ParkLake Shopping Center, Bucuresti, care a fost urmata la scurt timp de o a doua locatie in capitala, in AFI Cotroceni. Cel de-al treilea magazin se va deschide in Iulius Town, Timisoara, in cursul acestui an. Primark continua sa-si consolideze prezenta in Europa Centrala si de Est, deschizand noi magazine in Budapesta, Ungaria; Praga, Republica Ceha; si Bydgoszcz, Polonia in 2024.
Pentru mai multe informatii si cele mai recente colectii Primark, vizitati https://www.primark.com/ro-ro.
Despre Primark
Primark este un retailer de moda international cu peste 70.000 de angajati in 16 tari din Europa si SUA. Infiintat in Irlanda in 1969 sub marca Penneys, Primark isi propune sa ofere optiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de baza de calitate superioara la stiluri unicat pentru femei, barbati si copii, la produse de frumusete, articole pentru casa si accesorii. Din dorinta de a crea experiente retail extraordinare, Primark detine peste 400 de magazine la nivel global si continua sa se extinda pe piete noi si existente cu obiectivul de a ajunge la un numar de 530 de magazine pana la sfarsitul anului 2026, inclusiv pe noua piata din Ungaria.
Primark face eforturi pentru a oferi moda mai durabila la preturi rezonabile pentru fiecare. Ambitia Primark consta in prelungirea ciclului de viata al hainelor, protejarea vietii pe planeta si sustinerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confectioneaza hainele Primark. In acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care isi propune sa le indeplineasca pana in 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de imbracaminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor in asa fel incat sa fie implicit reciclabile, injumatatirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul intregului lant de valoare si asigurarea unui salariu echitabil lucratorilor din lantul de aprovizionarea. Mai multe informatii pot fi gasite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares.