După succesul lansării videoclipului “Life of the Party”, promovat pe panouri digitale pe 4 continente, tot prin intermediul TPS Engage, compania românească de tehnologie a fost activ implicată în promovarea noii colecții “Gap Yeezy Engineered by Balenciaga”.
- TPS Engage a lansat în acest weekend campania Gap Yeezy Engineered by Balenciaga, noua colecție a artistului Kanye West (Ye), prin panouri digitale în 8 țări și 11 orașe. Noua colecție poate fi văzută și pe un ecran din București.
„Campaniile lui Ye sunt o combinație unică de minimalism și spectaculos”, a spus Diana Sumănaru, Global Marketing Manager, TPS Engage. „Ne bucură să fim la a doua colaborare cu grupul din spatele colecției, zona de entertainment și fashion au îmbrățișat cu adevărat avantajele DOOH-ului programatic, în special beneficiile pe care platforma noastră le are atunci când vine vorba de viteza de implementare și optimizarea bugetului.”
TPS Engage are un palmares puternic de campanii internaționale
Încă din 2021, compania a început să lucreze cu artiști și brand-uri cunoscute precum Snoop Dogg, Kanye West, Chance the Rapper, Duolingo, TikTok, GoDaddy, Morning Brew, Picsart, India Times, Universal Music, HBO, precum și mii de startup-uri care folosesc marketing-ul pe ecrane digitale într-un mod inovator.
Printre cele mai cunoscute inițiative ale companiei este panoul viral GameStop din februarie 2021, care în momentul de față este cea mai populară postare din istoria Reddit.
Despre TPS Engage
TPS Engage este o platformă de advertising programatic conectată la peste 500.000 de ecrane digitale din toată lumea. Prin tehnologia sa unică, TPS Engage permite oricărei companii să își facă publicitate pe panouri digitale cu bugete eficiente, opțiuni de personalizare a conținutului și date în timp real.
Fondată în 2018 în România, compania este acum prezentă în peste 42 de țări, cu birourile principale în București, New York, Dubai și Seoul.