Home / Life / Poți slăbi mâncând? Nutriționiștii spun că da!
FOTO: ve.emedemujer.com

Poți slăbi mâncând? Nutriționiștii spun că da!

Chiar dacă pare greu de crezut, dar poți slăbi mâncând! Nu trebuie să te înfometezi, ci doar să urmezi niște principii generale de care să te ții în timpul meselor. Nutriționiștii sunt de părere că poți scăpa de kilogramele nedorite fără mari sacrificii!

Iată ce trebuie să faci:

Nu sări peste micul dejun

Unul dintre cele mai răspândite mituri atunci când vine vorba de slăbit este cel legat de sărirea meselor. Însă, în realitate, dacă nu vei avea un program de masă bine stabilit, metatabolismul va încetini, corpul tău obișnuindu-se să ardă caloriile foarte încet. De aceea, pentru a-l îmbunătăți, trebuie să nu sari peste nicio masă, în special peste micul dejun. Ideal ar fi să iei prim masă la maximum o oră după ce te-ai trezit.

Numărul de calorii

Dacă dorești să slăbești, ar trebui să consumi în jur de 300-350 de calorii, iar dacă vrei să îți menții greutatea sau mergi frecvent la sală, este indicat să consumi între 300-400 de calorii, la fiecare masă.  Aproximativ 45% din acestea trebuie să conțină carbohidrați, de aceea trebui să elimini din alimentație produsele procesate, zahărul, făinoasele. Optează, în schimb, pentru fructe și legume proaspete.

Surse de proteine

Proteinele nu trebuie să-ți lipsească de la masă dacă vrei să slăbești, în special de la micul dejun, deoarece te vor ajuta să te simți sătul întreaga dimineață. Nutriționiștii recomandă să consumi 15-20 de grame/zi, care te vor ajuta să pierzi din greutate. Ouăle, laptele de soia, alunele și semințele, cerealele integrale sunt surse grozave de proteine, scrie clicksanatate.ro

About paginadelifestyle

Check Also

Săptămâna culinară la Târgul de Crăciun din Cluj Napoca

Cea de-a doua săptămână a fost dedicată copiilor, astfel că activitățile au fost pregătite special ...