Pandora marchează începutul unui nou capitol odată cu relansarea grandioasă la nivel global

0
97

Pandora a demarat mult așteptata relansare de imagine a brand-ului în cadrul unui eveniment exclusivist din centrul orașului Los Angeles. Au fost sărbătorite responsabilizarea și încurajarea oamenilor de pretudindeni să exprime, să împărtășească și să celebreze ceea ce iubesc. Pandora a prezentat repoziționarea – reflectarea diverselor ipostaze ale femeilor – care a coincis cu lansarea Colecției de toamnă 2019, în cadrul unui eveniment de o zi, presărat cu nuanțe de roz, culoarea semnătură Pandora.

Evenimentul a creat o experiență captivantă pentru 400 de invitați din întreaga lume, transformând părți ale orașului într-un univers al puterii, al exprimării libere și al inclusivității, în nuanțe de roz.

Dress code-ul a inclus culoarea semnătură a brandului, iar invitații au ajuns la eveniment pe scutere electrice pentru a viziona în exclusivitate picturile murale, simboluri ale noului concept Pandora. Acestea au fost dispuse pe Street of Loves (Strada Iubirilor), o alee între South Grand Avenue și South Hope Street. Această operă de artă prezintă munca unor femei ce aparțin colectivului artistic îndrumat de activista artei stradale și creatoarea renumitei „Divine Female Mural”, C. Finley. Bazându-se pe simbolul descoperirii al Pandora, ziua a culminat în același stil roz, într-un decor specific unui club, aducând un omagiu tuturor valorilor specifice brand-ului.

Simbol al semnificației relansării Pandora, brand-ul a dezvoltat un parteneriat cu femei inspiraționale și iubite peste tot în lume, numite „Pandora Muses” (Muzele Pandora). Prin intermediul Pandora, Nathalie Emmanuel, Georgia May Jagger, Halima Aden, Larsen Thompson, Margaret Zhang și Tasya van Ree își vor spune poveștile de viață și îi vor încuraja și pe ceilalți să facă la fel.

Stephen Fairchild, Director de creație și Brand Officer Pandora, a dezvăluit reinventarea brand-ului în cadrul  unui prânz exclusiv în cartierul vibrant al bijuteriilor din Los Angeles. „La Pandora, premiem și celebrăm puterea femeilor și încurajăm împărtășirea pasiunilor acestora prin colecții contemporane, atemporale, ce oferă oamenilor libertatea de a se uni și sărbători împreună tot ceea ce îi definesc. Cu toții avem o poveste de spus, iar fiecare dintre noile talismane finisate manual reprezintă o iubire”, le-a povestit Stephen Fairchild invitaților.

Cu o abordare nouă, Pandora prezintă noul Pandantiv „O”, din Colecția de toamnă 2019. Inspirat din elementele emblematice ale design-ului Pandora, simbolul circular semnifică puterea de a uni a bijuteriilor și modalitățile infinite în care acestea ne ajută să ne exprimăm adevăratul stil.

Noua Colecție de toamnă 2019 Pandora, disponibilă în magazine din 29 august 2019, îi invită pe toți cei pasionați de bijuterii să colecționeze talismanele care reprezintă cel mai bine iubirile lor.

DESPRE PANDORA

Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept.

Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,700 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 14,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.pandoragroup.net sau găsiţi-vă inspiraţia pe www.pandora.net.