Dolce & Gabbana a sărbătorit mama de 1 martie

0
22
Începutul de primăvară reînvie natura, reînvie pofta de viață și, nu în ultimul rând – tendințele în modă. Gigantul Dolce & Gabbana dedică noua sa colecție, toamnă/iarnă 2015, mamelor de pretutindeni. Podiumul de la Săptămâna Modei din Milano s-a transformat într-o alee pe care mamele își plimbă descendenții.

Podiumul de la Milano Fashion Week 2015, îmbrăcat în Dolce & Gabbana, a arătat ca un portret viu de familie. Iar noi ne-am convins încă o dată că atunci când designerii Domenico Dolce și Stefano Gabbana se iau de un lucru îl duc până la capăt cu succes. Noua lor colecție, supranumită „Viva la mamma”, a adus pe scenă copii de diferite vârste, ținuți în brațele sau de mână de mamele lor.

Această temă a fost transpusă direct pe articolele vestimentare, astfel încât puloverele mamelor poartă mesaje, aplicate din paiete sau pietre decorative, așa ca „ti amo mamma” (mama, te iubesc).

Jucându-se cu simbolurile feminității, cei doi designeri au inclus în noua colecție rochii creion cu mâneci de trei sferturi, printuri cu trandafiri, costume elegante, genți decorate, dantelă și motive ale anilor ’60. Această combinație dintre cumințenie, reținere și o doză bună de sexualitate este chintesența brandului italian, care în luna octombrie va face 20 de ani.

În concluzie, cei doi piloni ai modei, Domenico Dolce și Stefano Gabbana, promovează rolul femeilor, evidențiind, prin show-ul de la Milano, că ziua mamelor e în fiecare zi.

 

sursa text:promotime.md

sursa foto:fashionista.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here