Dieta cu mere și ouă. Cum slăbești rapid, după festinul de sărbători

0
4
Foto: inran.it

Dacă ai mâncat mult prea multe sarmale, piftie, caltaboș, cozonaci și multe alte bunătăți, de Crăciun, sigur te strâng hainele. În perioada sărbătorilor, oamenii se îngrașă din cauza exceselor alimentare și a lipsei de mișcare. Dar dieta cu mere și ouă promite să te scape de această problemă.

Dacă vrei un tranzit intestinal mai ușor, dar să și slăbești, ai nimerit bine! Azi vorbim despre o dietă care te ajută să dai jos kilogramele nedorite pe care le-ai acumulat de sărbători. Nu este ușor de ținut, ai nevoie de ambiție. Dar rezultatele sunt vizibile destul de repede. Această dietă se ține 2 săptămâni, după care se face o pauză și poate fi reluată.

Dieta cu mere și ouă – meniu pe zile

Dieta cu mere si oua – saptamana 1

Luni

Mic dejun – 2 oua fierte si un mar

Pranz – 2 cartofi dulci fierti sau copti si 2 mere

Cina – un bol cu salata de legume si pui.

Marti

Mic dejun – 2 oua fierte si un mar

Pranz – un bol cu salata de legume verzi si pui

Cina – o salata de legume, un mar si 2 oua fierte

Miercuri

Mic dejun – 2 oua fierte si un mar

Pranz – o felie de branza cu continut redus de grasime, o rosie si un cartof dulce fiert sau copt

Cina – o salata de legume cu pui

Află continuarea pe clickpentrufemei.ro!