Home / Carieră / Joburi / De ce sa angajezi prin agentii de recrutare

De ce sa angajezi prin agentii de recrutare

O agentie de recrutare va sti intotdeauna care este pulsul in randul specialistilor din diverse domenii si va consilia echipa manageriala a unei companii in alegerea celei mai bune echipe, mai ales atunci cand se cauta functii executive.

Ei stiu totul despre asteptarile salariale, profesionale, despre abilitatile necesare pentru fiecare job si despre responsabilitatile pe care le implica fiecare job in parte si, de asemenea, vor sti unde se afla cei mai buni specialisti si cum pot ajunge la ei.

O agentie de recrutare poate ajuta o companie sa economiseasca timp si resurse importante atunci cand se face o selectie. Pentru ca daca la un anunt pentru un job raspund cateva sute de aplicanti, numai o parte foarte mica dintre acestia pot fi considerati cu adevarat candidati.

O agentie de recrutare te poate ajuta oferindu-ti direct candidatii ideali de care ai nevoie, dupa ce trec toti aplicantii prin diverse filtre, evaluari si interviuri standard.

Unii dintre candidati sunt mai greu accesibili – fie ca au un comportament pasiv, fie ca sunt prea selectivi, fie ca nu aplica personal la anunturi, ci lucreaza cu anumite agentii de recrutare specializate pe domeniul lor.

Iata de ce avantajul pe care il ai cu o agentie de recrutare buna este in primul rand acela ca poti ajunge cu o mai mare usurinta la adevaratii specialisti din piata pe domeniul de care ai nevoie, pentru ca acestia au conexiuni si retele de clienti care pot ajuta in orice moment.

Pe de alta parte, agentiile de recrutare pot ajuta o companie in construirea brandului de angajator, mai ales daca vorbim despre o companie de dimensiuni medii sau mici, a carei imagine in piata nu este la fel de bine conturata precum aceea a companiilor mari si a multinationalelor.

O agentie de recrutare inteligent aleasa poate oferi candidatilor pentru diferite posturi o imagine foarte concreta despre un business anume – descriere, beneficii, oportunitati de cariera si poate oferi o adevarata identitate unui brand.

Astfel, ea poate reprezenta in adevaratul sens al cuvantului o companie, astfel incat sa o faca atragatoare pentru specialistii cei mai buni din piata.

About paginadelifestyle

Check Also

Farmec anunță rezultatele campaniei Unirea la Feminin – manifestul Gerovital din anul Centenarului, care unește româncele în frumusețe

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, prezintă rezultatele campaniei de responsabilitate socială, „Unirea ...