Cea mai buna modalitate de promovare in mediul online

0
118

In ultimii ani, retelele de socializare au castigat tot mai mult teren si sunt folosite cu succes de un numar din ce in ce mai mare de persoane. Facebook si Instagram sunt doar cateva dintre mijloacele prin care oamenii aleg sa isi impartaseasca gandurile si sa arate totodata celor interesati o parte din viata lor curenta. In vreme ce unii aleg doar sa socializeze, altii au descoperit ca se pot folosi de aceste retele pentru a se promova si, de ce nu, pentru a obtine un castig financiar substantial la sfarsitul lumii.

Influencer-ii, spre exemplu, au luat in serios promovarea pe Instagram, iar acum au milioane de follower-i care le dau like tuturor postarilor la fiecare minut. In plus, brandurile sunt incantate sa colaboreze cu ei, pentru a castiga cat mai multa vizibilitate si pentru a deveni si mai cunoscute in randul internautilor de toate varstele.

Se stie foarte bine ca marile vedete sunt platite cu sume colosale pentru a promova un produs pe retelele de socializare. Acest minim efort aduce cu sine cresterea record a vanzarilor, asa ca nu este de mirare ca personaje precum Kim Kardashian castiga foarte multi bani in acest fel.

Chiar si in Romania, persoanele publice au ajuns sa incaseze sume substantiale din contractele de imagine pe care le-au incheiat cu diverse branduri. Adelina Pestritu, spre exemplu, se bucura de un real succes pe Instagram, acolo unde promoveaza o serie de produse. Reactiile urmatoritorilor sunt pozitive, ceea ce inseamna ca toate aceste campanii si-au atins, intr-un fel sau altul, scopul.

Reguli de promovare pe Instagram

Pentru ca promovarea pe Instagram sa aiba succesul scontat, utilizatorii trebuie sa tina cont de anumite reguli, printre care se numara:

  • postari cat mai creative, care sa atraga atentia internautilor. Imaginile folosite trebuie sa fie cat mai originale, asa ca din punct de vedere calitativ se recomanda aparatele profesionale in detrimentului telefonului mobil;
  • o strategie bine pusa la punct, care sa ofere vizibilitate postarilor. O atenta analiza a cifrelor din spatele fiecarei fotografii postate poate oferi informatii pretioase legate de momentul oportun pentru publicarea unei noi imagini in mediul online;

In final, succesul de care s-a bucurat un anumit produs sau un anumit brand in urma realizarii unei campanii de promovare se va contabiliza in:

  • numarul follower-ilor care au inceput sa urmareasca o anumita pagina;
  • numarul like-urilor pe care postarile le-au primit;
  • numarul redistribuirilor postarilor;
  • feedback-ul primit de organizatori din partea utilizatorilor;
  • cresterea vanzarilor in cazul anumitor produse.

Fara doar si poate, beneficiile sunt multiple, iar costurile finale sunt accesibile. Lumea este in continua miscare, oamenii sunt conectati in permanenta la internet prin intermediul telefonului mobil, asa ca intregul concept de marketing trebuie regandit pentru a raspunde necesitatilor publicului tinta. Tinerii sunt activi pe retelele de socializare, aici fiind locul unde afla ultimele noutati in materie de moda, stil si brand-uri.

Exista inclusiv firme specializate care pot oferi ajutor in acest sens. Cei care doresc sa isi faca cunoscuta afacerea sau cei care doresc ca lumea sa afle despre un anumit produs pot beneficia de consultanta in domeniu.