Ce să mănânci la micul dejun pentru a avea energie toată ziua

Chiar dacă cei mai mulți dintre noi își doresc să aibă parte de dimineți liniștite, în care să aibă timpul necesar să își savureze pe îndelete micul dejun și cafeaua de dimineață, de multe ori lucrurile nu stau deloc așa. Și nu trebuie să scăpam din vedere faptul că mulți specialiști susțin că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Până la urmă, micul dejun este ocazia fiecăruia dintre noi de a începe ziua cu dreptul, o ocazie care depinde de înțelepciunea cu care ne alegem alimentele de pe masă. 

 Iată care sunt alimentele care nu ar trebui să va lipsească de pe masă dimineață:

1. Ouă

Ouăle sunt printre cele mai hrănitoare și bogate în nutrienți alimente. Mai mult de atât, proteinele pe care le conțin ouăle sunt absorbite cu mare ușurință de către organism, așa că nu ar trebui să lipsească de la micul dejun. Consumul de proteine la micul dejun va crea senzația de sațietate pentru mai mult timp, ajutând și la menținerea unui nivel de energie ridicat.

2. Banane

Bananele sunt ideale pentru micul dejun, având o combinație unică de antioxidanți, carbohidrați și potasiu ce oferă organismului energie. Mai mult chiar, specialiștii recomandă consumul de banane în detrimentul consumului de băuturi energizante.

3. Avocado

Avocado reprezintă o sursă excelentă de energie, fiind bogat în grăsimi monosaturate, digerându-se mai greu. De asemenea, avocado conține și fibre și vitamină B, surse naturale de energie.

4. Fructe proaspete

Fructele sunt surse importante de antioxidanți și alți compuși care îți mențin un nivel de energie ridicat. De asemenea, zahărul din fructe îți va diminua poftele pentru dulciurile nesănătoase. Cele mai indicate fructe pentru micul dejun sunt grapefruitul, afinele și bananele.

5. Ceai de plante

Cu toate că mulți dintre noi preferă să bea cafea dimineață, trebuie să vă spunem că ceaiul are mult mai multe beneficii asupra sănătății decât cafeaua. Ceaiurile ajută mai mult la hidratare deoarece sunt mai mult pe bază de apa, decât de cofeină. Ceaiul reprezintă o sursă naturală de cofeină și de antioxidanți ce ne protejează împotrivă radicalilor liberi.

vezi continuarea pe www.realitatea.net

 

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Advertismentspot_img

Instagram

Most Popular