Ce să mănânci dimineața. Idei pentru un mic dejun sănătos

0
83
foto: sanatate.bzi.ro

Un mic dejun sănătos, dar și sățios este un obiectiv pe care ni-l propunem cu toții, însă poate nu suntem mereu atenți la fiecare aliment. Noi îți explicăm ce să mănânci dimineața și ce să nu consumi la micul dejun pentru a avea energie, dar și pentru a-ți menține sănătatea stomacului. Printre recomandări se regăsesc și alimente pe care nu le-ai fi considerat interzise dimineața.

Dacă te-ai întrebat ce să mănânci dimineața pentru a funcționa la capacitate maximă toată ziua, trebuie să știi că merele, cartofii, roșiile, ciocolata neagră și portocalele se regăesc printre alimentele cele mai recomandate, scrie libertatea.ro

Ce să mănânci dimineața la micul dejun și ce nu este recomandat

Cartofii sunt recomandați pentru că Amidonul din cartofi scade colesterolul cartofii sunt bogați în minerale.

Roșiile pot fi și ele consumate dimineața deoarece: Îmbunătățesc digestia consumate la micul dejun; Roșiile accelerează metabolismul.

Ciocolata neagră: Conține antioxidanți care te mențin tânăr mai mult timp și care reduc riscul de boli de inimă .

Mere: Merele conțin pectină, care ajută la scăderea colesterolului și a nivelului de zahăr din sânge.

Vezi mai mult pe libertatea.ro!