Home / Food / Ce să faci să nu te îngraşi în vacanţă: ponturi de la un campion naţional de culturism şi fitness
Foto: jochen-schweizer.de

Ce să faci să nu te îngraşi în vacanţă: ponturi de la un campion naţional de culturism şi fitness

Tentația de a gusta din tot felul de mâncăruri în vacanță este mare! Cum facem să nu ne întoarcem acasă cu prea multe kilograme în plus? Flavius Ursachi, dublu campion naţional de Culturism şi Fitness ne spune cum să ne pregătim corpul şi de ce reguli ar trebui să ţinem cont atunci când mergem în vacanţă.

Chiar dacă faci sport regulat în timpul anului, este posibil ca în vacanţp, din pricina lipsei mişcării, să te îngraşi şi să pui la loc kilograme de care te-ai chinuit să scapi până acum. Pentru a nu cădea în această capcană, Flavius Ursachi ne oferă trei pontur care ne pot fi de folos în vacanţă pentru a rămâne în formă:

1. Începe ziua cu un mic dejun proteic

Un mic dejun hiper proteic îţi îmbunătăţeşte starea de saţietate în timpul zilei şi te poate ajuta să reduci cantitatea de mâncare consumată în timpul zilei. Când starea de saţietate lipseşte, deviem de la alegerile sănătoase.

Iată câteva exemple de mic dejun pe care sigur le poţi găsi la orice hotel sau restaurant.

– Omletă cu legume

– “Scrambled eggs” cu roşii şi ciuperci

– Salată cu brânză de capră

Daca totuşi nu ai soluţii la îndemână, este bine să ai la tine pudră proteică şi să îţi începi ziua cu un smoothie proteic, scrie adevarul.ro

2. Mănâncă încet şi opreşte-te înainte să te simţi “plin”

Una din cele mai eficiente tehnici pentru vacanţă este şi una din cele mai simple. Să mănânci încet. Opreşte-te când senzaţia de foame a dispărut, nu mânca până te simţi “plin”.

Dacă mănânci mai încet acest semnal se trimite înainte de a mânca prea mult.

3. Fa un scurt antrenament cu greutatea corpului cel puţin o dată la două zile

Pentru a păstra beneficiile antrenamentelor pe care le-ai făcut pâna acum, este important să continui să faci mişcare chiar şi în vacanţă. Pentru asta am pregătit şi la Bodyshape un antrenament de 30 de minute, cu exerciţii simple, folosind doar greutatea corpului, având o variantă pentru începători, dar şi una pentru avansaţi. Citeste mai mult: adev.ro/pc2i1y

About paginadelifestyle

Check Also

Mituri despre slăbit și despre cremele de slăbit

Cine nu a început măcăr o dietă din dorința de a scăpa de kilogramele în ...