CCC România deschide primul magazin la Turda

0

CCC România începe toamna cu o nouă deschidere, la Funshop Turda, ajungând astfel la 77 de magazine în România, după ce, anul acesta a adăugat în rețea două noi locații, în Colosseum Mall, dar și în Funshop Timișoara.

Noul magazin se întinde pe o suprafață de aproximativ 500 m2 și are inclus în sortimentul de marfă peste 33.000 de produse pentru întreaga familie – încălțăminte, genți și alte accesorii. Amenajarea conform noului concept include un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tușe de gri și elemente metalice de mobilier.

„Ne bucurăm să ajungem aproape de clienții noștri din Turda și să continuăm deschiderile alături de partenerul nostru, Funshop. Ne dorim ca tot mai mulți români să testeze și să probeze calitatea produselor noastre”, declară Bianca Grama, General Manager CCC România.

CCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii, a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018. În același timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere și de modernizare a rețelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al rețelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafață totală de peste 1.200 m2.

Cele mai noi piese din Colecția Jenny Fairy Records și Back to Office vor fi, de asemenea, disponibile în noul magazin CCC din FunShop Turda.

În această toamnă ne înălțăm cu platforme elegante. Brandul Jenny Fairy și-a pus ochii pe cele mai cool tendințe ale sezonului, completând cele mai recente modele cu tocuri masive și tălpi lungi de câțiva centimetri. Platformele și-au făcut cunoscută prezența pe cizme, pe mocasini retro sau pe cizme până la genunchi, oferind fără îndoială o bază stabilă pentru dans. În noua colecție putem admira tălpi foarte masive pe cizme, botine, mocasini retro sau cizme înalte, precum și tocuri voluminoase de câțiva centimetri. Un nou pas important în dezvoltarea pieței de brand din România a fost lansarea magazinului online – https://ccc.eu/ro/ – pe 18 martie 2020, dar și relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune, pe 1 iunie 2021. În același timp, aplicația mobilă CCC oferă suport suplimentar canalului de comerț electronic, urmând tendința de creștere a cumpărăturilor de pe mobil, susținând totodată și vânzările în magazine. Aplicația mobilă are o performanță foarte bună în România, mai ales în rândul grupurilor țintă mai tinere.