Blogul culinar, sursa de venit sau doar un hobby?

0
73

Ideea de blogging pare sa-i anime pe tot mai multi, iar interesul pentru acest tip de activitate poate veni intr-un moment de impas, de exemplu cand persoana in cauza a ramas fara job si cauta alternative, punandu-si speranta in aceasta ca intr-un soi de reinventare profesionala. Exista de asemenea si multe alte situatii cand cel care intentioneaza sa-si faca un blog are acest plan doar pentru ca il pasioneaza un anumit domeniu, isi doreste sa impartaseasca tututor experienta sa in mediul online si il intereseaza prea putin sau deloc transformarea hobby-ului sau intr-o sursa de venit.

Dar se poate intampla ca, indiferent de impulsul care a stat la baza realizarii blogului, daca acesta se va bucura de succes considerabil, gratie talentului si muncii bloggerului in cauza, recompensele financiare sa vina, indiferent de cat de mult sau de putin sunt acestea preconizate.

Asa se intampla si in cazul unui blog culinar, care il poate transforma pe detinatorul sau intr-un om de succes, gratie numarului mare de vizitatori care ii asteapta cu interes fiecare postare, fie ca este vorba despre o reteta traditionala, precum placinte poale in brau sau pui la ceaun, reinventata si completata intr-o maniera originala, fie un articol interesant, care imbina cu maestrie sfaturi si idei ingenioase legate de gatit cu tot felul de istorisiri haioase, alaturi de fotografii relevante.

Si ce poate fi mai placut, mai reconfortant decat sa realizezi ca ceea ce faci din pasiune, fara efortul si uneori lehamitea ce te pot incerca la un job clasic, iti poate aduce o serie intreaga de satisfactii. Este vorba despre venituri care pot creste proportional cu numarul tot mai mare al vizitatorilor blogului. Iar acesti bani pot sa provina din publicitatea de pe blog, realizata printr-o serie intreaga de modaliatati, recomandarile de servicii si de produse, promovarea propriilor produse etc.

De asemenea, alte satisfactii oferite de un blog culinar de succes, o oglindire a tuturor eforturilor de a excela in acest domeniu interesant si atractiv, sunt determinate de notorietatea tot mai mare a blogului, care atrage invitarea detinatorului sau la diverse evenimente de profil, cooptarea si incheierea de colaborari pentru diverse proiecte, campanii etc. Si toate acestea, fie ca s-a pornit din start cu ideea ca blogul este creat pentru a aduce bani sau doar din pura pasiune, vor avea cu siguranta darul de a-i oferi celui care l-a creat si la „crescut ” pas cu pas certitudinea ca prin forte proprii, incredere in sine, poti reusi cu adevarat.