Black Friday-ul experiențelor pentru amintiri de neuitat! Aplicația cu activități inedite

0

După ce a trecut nebunia cumpărăturilor de telefoane, televizoare, aparatură electrocasnică, mașini și case, e timpul să ne gândim și la cadouri care ne produc amintiri pe viață. Aplicația pentru experiențe Extasy a început reducerile de Black Friday. Până pe 30 noiembrie, în cadrul aplicației veți putea regăsi peste 1.000 de experiențe unice, pentru prieteni, cupluri sau pentru cei dornici de adrenalină. Unele dintre acestea au reduceri de până la 80%. Piața de experiențe și activități s-a dublat în 2022, față de 2021, spun studiile recente, consumatorii fiind tot mai interesați să iasă din zona de confort și să experimenteze adrenalina.

Credem că Extasy este diferit pentru că nu am mers pe clasica metodă de a oferi prețuri mai mici care pot să nu fie reale de multe ori, credem că experiențele pe care le oferim sunt valoroase, așa că am scos în față un mecanism de cash back prin care utilizatorul acumulează bani în aplicație la fiecare achiziție cu care poate să cumpere o altă experiență. Astfel uilizatorii se pot bucura și mai mult de amintiri și experiențe de neuitat. Extasy îți oferă un Black Friday dedicat ție, nu casei tale, nu mașinii tale, ci ție. În Extasy vei descoperi experiențe care să te ajute să te relaxezi, să ieși din zona de confort, să îți aduni amintiri care să conteze cu adevărat, să petreci un timp de calitate cu cei dragi.”, spune Sveatoslav Vizitiu, Co-fondator Extasy.

Cum funcționează sistemul de cash back în aplicația Extasy?

  • La achiziționarea unei experiențe sub 50 de lei – Extasy îți oferă 50% din valoarea comenzii
  • Dacă prețul experienței cumpărate este până în 200 de lei – primești înapoi 60% din valoarea comenzii
  • Dacă prețul experienței depășește 200 de lei – te bucuri de 80% înapoi din valoarea comenzii

Aplicația Extasy adună peste 1.000 de experiențe inedite din București, Cluj, Brașov, Timișoara, Iași, Craiova, Oradea sau Constanța. Printre cele mai căutate experiențe sunt: zborurile cu avionul, zborurile cu parapanta, Test-drive-ul cu Tesla, masajele și terapia prin plutire. Toate experiențele de Black Friday și nu numai pot fi achiziționate folosind aplicația Extasy sau de pe site-ul www.extasy.com.

Care este profilul cumpărătorilor de experiențe?

80% dintre cei care folosesc aplicația Extasy o fac pentru a cumpăra cadouri pentru cei dragi. Am observat că pandemia a schimbat puțin felul în care oamenii fac cadouri- nu îi mai interesează atât de mult obiectele, ci amintirile pe care le oferă celorlalți. Dacă vorbim despre profilul consumatorilor de experiențe, pe primul loc sunt bărbații, între 27-35 de ani, care au deja familii și își doresc activități în afara casei alături de cei dragi, apoi sunt cuplurile între 20-30 de ani care vor experiențe de relaxare romantice și pe locul trei sunt iubitorii de adrenalină și suspans, tineri între 20 și 35 de ani.” spune Sveatoslav Vizitiu, Co-fondator Extasy.

Topul celor mai interesante experiențe pe care le găsești în aplicația Extasy de Black Friday

  1. Experiențele de Escape Room
  2. Experiențe de zbor (Prima lecție de zbor)
  3. Experiențele de relaxare cum este terapia prin plutire sau masajul.
  4. Experiențele de Tasting, bere, vin sau Whiskey
  5. Experiențele de călărie
  6. Experiențele de test driving

Topul experiențelor cu cele mai mari reduceri de Black Friday în aplicația Extasy

  1. Masaj Thailandez (Swedish Blend / Stone Therapy/ Deep Tissue) – Cluj-Napoca
  2. Zbor Deasupra orașului – Cluj Napoca
  3. Tesla Experience – Cluj-Napoca
  4. Karting – București
  5. Pilot pentru o zi – București
  6. Skydiving – București
  7. Vizită la salina Praid și degustare de brânzeturi-  Brașov
  8. Zbor cu parapanta – Brașov

Extasy, un start-up evaluat la 7 milioane de euro

Extasy este un start-up înființat de Bogdan Buta, fondator UNTOLD și de Sveatoslav Vizitiu- cei doi fiind foști colegi de facultate. Proiectul a atras investiții de milioane de euro și a ajuns în prezent la o evaluare de aproape 7 milioane de euro. Extasy își propune să devină principalul furnizor de experiențe pe piața din România și are planuri de extindere și peste hotare.