Site-ul dvs. web ar trebui să fie conceput ținând cont de publicul dvs. și ar trebui să se asigure că îmbunătățește experiența utilizatorului. Site-ul dvs. web este unul dintre cele mai importante aspecte ale prezenței online a mărcii dvs. și este important să îl proiectați corect. Site-ul dvs. web este, de asemenea, locul în care vă hrăniți canalele de jos pentru a obține conversii. Deci, nu vă puteți permite niciun eșec al site-ului web care ar putea face ca potențialii dvs. să se ridice de pe site-ul dvs.
Site-ul dvs. web ar trebui să fie conceput ținând cont de publicul dvs. și ar trebui să se asigure că acesta oferă o experiență bună pentru utilizator. Există o mulțime de alte avantaje ale unui bun design de site web atât pentru afacerea dvs., cât și pentru publicul dvs. În acest articol vom discuta de ce este important un bun design de site-uri web din perspectiva publicului dvs.
Imaginea marcii – agenție de web design
Site-ul dvs. web reflectă marca dvs. și tot ceea ce reprezintă. De obicei, este unul dintre primele lucruri la care oamenii se uită pentru a cunoaște o marcă și, prin urmare, ajută la formarea primei impresii. Elementele de design ale site-ului dvs. web, cum ar fi culorile, fonturile, imaginile etc., toate formează identitatea mărcii dvs. Prin urmare, trebuie să selectați aceste elemente cu atenție și să le păstrați coerente pe site-ul dvs. web.
Culoare
Dacă aveți deja câteva culori de marcă care se aliniază cu logo-ul dvs. și cu alte elemente de identitate a mărcii, atunci ar trebui să le folosiți și pe cele de pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă începeți de la zero, puteți folosi acest studiu pentru a înțelege asocierile de culori. De exemplu, dacă doriți să vă asociați marca cu încrederea, atunci ar trebui să utilizați culoarea albastră. Și, dacă doriți ca consumatorii să creadă că marca dvs. produce produse de înaltă calitate, atunci culoarea neagră vă poate ajuta să formați acea imagine. În mod similar, în funcție de asociațiile de marcă pe care doriți să le formați, puteți selecta culorile mărcii dvs.
Puteți selecta apoi culori care evocă anumite emoții sau gânduri la oameni. De exemplu, albastrul este culoarea cea mai asociată cu încrederea și negrul cu calitatea.
Aspect
De regulă, păstrați aspectul simplu, curat și conceput într-un mod care atrage atenția asupra celor mai importante părți. De asemenea, numărul de opțiuni ale meniului sau elementele dintr-un meniu derulant ar trebui să fie determinat pe baza preferințelor dvs. de public. Puteți experimenta cu câteva machete diferite și puteți efectua teste separate pentru a înțelege ce funcționează cel mai bine cu publicul dvs.
Unul dintre cele mai bune exemple de proiectare a site-urilor aglomerate și modul în care aceasta afectează utilizabilitatea este prezentat mai jos. Site-ul este foarte dificil de navigat și lipsa unui design al grilei îl face dezordonat și haotic.