Ai datorii administrate de Kruk România? Vei reuși să le achiți mai ușor!

0

Compania de recuperare a datoriilor Kruk România este de mulți ani o prezență activă pe piața autohtonă de profil.

Rezultatele foarte bune înregistrate demonstrează profesionalismul angajaților, motiv pentru care dacă și tu ai datorii administrate de ei înseamnă că ai o șansă mare de a le plăti mai ușor decât dacă, spre exemplu, ar trebui să o faci în cadrul procedurii de executare silită.

Persoanele aflate în dificultate financiară care țin cont de părerile Kruk Romania sunt câștigate și din alt punct de vedere: pe parcursul plății sumelor restante, vor învăța și cum să își gestioneze mai bine finanțele personale pentru a nu mai ajunge în astfel de situații-limită.

O întârziere a plății este considerată ca atare atunci când nu este efectuată de către o persoană la timp, în termenul limită convenit cu creditorul.

În acest caz, de cele mai multe ori apare un conflict între creditor și debitor care se poate rezolva fie prin intermediul instanței și/sau a executorului judecătoresc, fie pe cale amiabilă.

Recuperarea datoriilor restante pe cale amiabilă, reglementată prin lege

În Uniunea Europeană există reglementări ferme care reglementează modul de încasare a datoriilor de către companiile care activează în domeniul recuperarilor financiare.

Aceste norme legislative sunt în general aceleași pentru majoritatea țărilor componente, iar România nu face excepție. Agențiile de colectare pot încasa sumele restante în numele creditorilor inițiali sau pot prelua direct datoriile restante pentru a încerca obținerea banilor de la debitori pe cale amiabilă.

O agenție de recuperare a datoriilor are  dreptul de a percepe de la clienții săi, mai ales când plata se face în rate, un comision.

În activitatea desfășurată, compania de recuperare datorii are dreptul ca să folosească metode specifice, precum ar fi: apelurile telefonice, trimiterea de scrisori de notificare, vizite la debitori (atât timp cât acestea nu încalcă drepturile persoanelor în cauză).

Confidențialitatea este un principiu care este mereu avut în vedere de către angajații Kruk România, deoarece astfel nu este lezată demnitatea datornicilor.

Toate instrumentele și tehnicile de recuperare utilizate sunt etice și respectă reglementările după care trebuie ca să funcționeze o agenție de recuperare a datoriilor.

Menținerea sub control a recuperării datoriilor este o adevărată provocare pentru orice firmă cu acest profil, în special pentru acelea cu un număr mare de clienți, cu multe datorii de recuperat în portofoliu sau care înregistrează o creștere rapidă a business-ului lor. Gestionarea corectă a acestora de către un personal foarte bine pregătit teoretic și practic este secretul succesului și menținerii într-un astfel de sector delicat, dar și extrem de concurențial.

Precum se știe, datoriile cu cât sunt mai vechi, cu atât sunt mai greu de recuperat. Din acest motiv este foarte important ca să se acționeze pe baza unor proceduri specifice, 100% legale.

Timpul poate să fie un aliat sau un obstacol în colectarea datoriilor ideal este să alegi momentul potrivit, nici prea devreme, nici prea târziu. Plus că trebuie să vii în întâmpinarea clienților și cu beneficii suplimentare, de exemplu cu instruirea financiară de bază, pentru ca debitorii în cauză să știe cum să își gestioneze banii personali pe viitor și să nu mai ajungă în situația limită că nu pot să își mai plătească datoriile.

Buna colaborare cu clienții Kruk, succesul unei activități benefice pentru ambele părți

Kruk România acordă o atenție și grijă deosebită primului contract cu clienții.

O strategie bună este de a face din acest contact inițial unul pozitiv, în care să se anunțe întârzierea plății printr-o scrisoare, un email sau chiar un apel telefonic.

Un specialist de la Kruk România întotdeauna trebuie să fie cordial, să arate înțelegerea corectă a situației fiecărui client în parte.

Înainte de a se încheia contract cu un debitor trebuie să se țină cont de istoricul datoriei clientului, de cuantumul sumei datorate, de situația particulară a persoanei.

Prin cunoașterea foarte bună a tot ceea ce este necesar despre client se evită conflictele, deoarece până la urmă niciun client nu ar dori să i se amintească de mai multe ori că este datornic și nici să fie taxat pentru ceea ce nu are de datorat.

Din acest motiv este recomandabil să se utilizeze cele mai noi mijloacele tehnologice care să permită un flux bun de informații și o înregistrare corectă în baza de date a clientului.

Pentru detalii despre cum decurge o colaborare cu KRUK România intră pe site-ul companiei.