Adidas creează noi posibilități pentru femeile din sport prin cel mai important angajament asumat față de inovație, atlete și generațiile viitoare

0
  • Plecând de la premisa Impossible Is Nothing, brandul își accelerează misiunea de a crea schimbări reale și de durată pentru femeile din sport.
  • În acest sezon se lansează inovații majore create pentru femei, dublate de un suport îmbunătățit acordat sportivelor consacrate și celor la început de drum, și de noi programe sportive pentru comunități.
  • Cel mai recent capitol al campaniei adidas Impossible Is Nothing pune în valoare un colectiv global de femei care inspiră și înlătură barierele din sport și nu numai.

La începutul unui an important pentru istoria sportului, adidas își continuă povestea Impossible Is Nothing anunțând cel mai mare angajament asumat față de femei. Având convingerea că sportul are puterea de a schimba vieți, brandul îi va sprijini pe cei care înlătură barierele și promovează egalitatea de gen, pe și în afara terenului de joc.

Vicky Free, SVP Global Marketing adidas, explică scopul brandului: “În această primăvară, vom continua să utilizăm atitudinea brandului nostru – Impossible is Nothing – pentru a uni o comunitate puternică, diversă și influentă de femei sportive care schimbă jocul. Vedem forța lor, celebrăm posibilitățile pe care ele le văd, împărtășim optimismul cu care valorifică oportunitățile. Acesta este apelul nostru la acțiune adresat tuturor femeilor pentru a face imposibilul posibil în fiecare zi. adidas poate doar continua să le fie alături, angajându-se să le susțină prin inovare în produsele noastre, parteneriate și în toate dimensiunile sportului.”

Angajamentul, lansat alături de cel mai recent capitol din campania Impossible Is Nothing a brandului, are trei puncte cheie:

Produse: În 2022, vom vedea investiții majore în inovarea produselor create special pentru femei, cu scopul de a conștientiza și răspunde nevoilor specifice femeilor pentru practicarea sportului. În decembrie, adidas a introdus Ultraboost 22, construit pentru a aborda diferențele dintre piciorul femeii si cel al bărbatului în ceea ce privește grosimea acestuia, anatomia călcâiului, înclinația și tranziția pașilor. Brandul va continua să lanseze inovații pe tot parcursul anului – începând cu o abordare complet nouă a bustierelor sport.

Oameni: adidas este un brand mândru de parteneriatele de lungă durată cu unele dintre cele mai bune sportive, echipe și creatoare din lume. În acest sezon, le va sărbători și evidenția în cele mai semnificative momente din cultura sportivă, de la turnee de tenis Grand Slam, la campionate de baschet, până la sporturi de iarnă, și își va prelungi sponsorizarea ligilor și campionatelor ​​mari – inclusiv Liga Campionilor UEFA -Feminin și Campionatul European de Fotbal Feminin 2022.

Programe: Lansarea și extinderea programelor comunitare de lungă durată se vor concentra pe încurajarea și menținerea femeilor și fetelor în sport. Acestea includ lansarea noii academii Breaking Barriers din Europa, pentru a contribui la impulsionarea schimbărilor sistemice prin furnizarea de resurse de învățare privind egalitatea de gen tuturor cluburilor sportive, antrenorilor și sportivilor; continuarea parteneriatelor cu Black Women’s Player Collective și Common Goal; și sprijinirea următoarei generații de staruri WNBA prin programul adidas Legacy.

Ca parte a acestui angajament, în ceea ce privește vizibilitatea, campania Impossible Is Nothing din acest sezon împărtășește poveștile femeilor care și-au făcut imposibilul posibil, cu scopul de a-i inspira pe alții să facă același lucru.

Seria de filme I’mPossible se lansează pe 14 februarie și prezintă povestea: baschetbalistei Asma Elbadawi, care a luat atitudine împotriva tradițiilor învechite, aceasta făcând lobby cu succes la asociația internațională de baschet, FIBA, pentru a elimina interzicerea hijaburilor și a articolelor religioase pentru acoperirea capului în baschetul profesionist; a modelului britanic Ellie Goldstein, care își arată sindromul Down cu mândrie, contestând percepțiile și văzând posibilitățile de a fi diferit ca pe o oportunitate; a alergătoarei Fatima Ibrahimi, care a recurs la puterea alergării pentru a face imposibilul posibil pentru ea și comunitatea ei; a skateboarder-ului Momiji Nishiya, prima femeie care a câștigat o medalie olimpică de skateboarding și una dintre cele mai tinere atlete din toate timpurile care a obținut o medalie la Jocurile Olimpice, dar și a  jucătoarei de volei Tifanny Abreu, prima femeie trans care a jucat în liga profesionistă feminină; a antrenoarei de yoga, Jessamyn Stanley și a actriței sud-coreene HoYeon, care a devenit celebră peste noapte în urma apariției în unul dintre cele mai de succes seriale din întreaga lume.