4F anunţă colaborarea cu lanţul de săli de fitness cu cea mai rapidă creștere din România – Stay Fit Gym

0

4F își continuă creșterea dinamică în România, devenind partener oficial al Stay Fit Gym – unul dintre cele mai mari lanțuri de fitness de pe piața românească. Colaborarea se bazează pe un pachet extins de beneficii reciproce de marketing și publicitate. Contractul dintre 4F și Stay Fit este valabil până la sfârșitul anului 2024.

Ca parte a noii colaborări, 4F va fi afișat în toate cluburile Stay Fit Gym din România, iar antrenorii şi angajaţii vor purta articolele brandului polonez, atât la antrenamente, cât şi în timpul liber petrecut la sală. Toate antrenamentele individuale și de grup se vor desfășura în produsele 4F. În plus, vor fi organizate acțiuni speciale pentru fanii sportului și ai fitness-ului – inclusiv concursuri, inițiative promoționale sau evenimente sportive. Activitățile vor fi completate de comunicarea pe canalele digitale – inclusiv pe Instagram, Facebook, TikTok și YouTube.

“România este una dintre piețele europene cu cea mai rapidă creștere, unde ne dezvoltăm constant oferta. Avem mai mult de 12 magazine proprii, iar unul dintre ambasadorii globali ai 4F este atleta Alina Rotaru-Kottmann. Colaborarea cu Stay Fit este un pas important pentru noi în dezvoltarea brandului și creșterea gradului de conștientizare a produselor noastre în rândul unui grup larg de pasionați de sport din România. Profesionalismul și angajamentul sălii Stay Fit Gym în promovarea unui stil de viață sănătos bazat pe sport se potriveşte perfect cu ADN-ul brandului 4F”, a afirmat Justyna Tomczyk, Board Member OTCF S.A., proprietar brand 4F.

Pentru a sărbători parteneriatul dintre 4FxStayFit, pe 25 mai a avut loc un eveniment pentru creatorii de conţinut. În acea zi, invitații au avut ocazia să afle despre planurile de colaborare dintre cele două branduri, să savureze gustări sănătoase și să facă mişcare în timpul unui antrenament de grup.

Stay Fit Gym este al doilea cel mai mare lanț de săli din România din punct de vedere al locațiilor. În prezent deține 20 de cluburi de fitness în șase orașe – București, Pitești, Sibiu, Buzău, Râmnicu Vâlcea și Galați. Brandul 4F, ale cărei produse sunt disponibile în 44 de țări din întreaga lume, are deja 19 magazine proprii pe piața locală. În luna martie, a deschis un magazin concept în Cluj-Napoca.